شیرین و فرهاد
 
سورپرایز
فقط داستان

 

 


 

گفتم:تو شیرین منی!

گفتا:

تو فرهادی مگر؟

گفتم:خرابت میشوم!

گفتا:

تو آبادی مگر؟

گفتم:ندادی دل به من!

گفتا:

تو جان دادی مگر؟

گفتم:فراموشم نکن!

گفتا:       تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com                   تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com               تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

تو در یادی مگر؟



نظرات شما عزیزان:

m_bibak
ساعت23:07---12 بهمن 1390
afarin bar u tabire ghashangi kardi.khosham oomad.پاسخ:mer30000000

m_bibak
ساعت20:21---12 بهمن 1390
in shirino farhadam khoshna.ye mellato oskole khodeshoon kardan vali che mish kard eshgh ashegh har do shoon ghashangan.mamnoon
پاسخ:تازگی دیگه هر کسی خودش رو عاشق تصور میکنه ! ! ! عشق دیگه مثل گذشته های دور دارای ارزش خاصی نیست.هر کس از راه میرسه با این جمله ی زیبا (بازی می کنه)


تنهای متفاوت
ساعت16:00---12 بهمن 1390
سیلوم فاطی جون من لینکت کردم به منم سر بزنپاسخ:mikhastam sar bezanam. vali chera adrese webet ro nazashtiiiiii??

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, :: 21:56
فاطمه

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سورپرایز و آدرس soorpraiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

فاطمه







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 505
بازدید کل : 79771
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 184
تعداد آنلاین : 1



raph.com/rank.php?url=www.soorpraiz.loxblog.com&s=4" title="Page Rank">

شروع کد تغی یر شکل موس -->

<-PollName->

<-PollItems->


آيکـُن هاي ِ دختره

ipt language="javascript" src="http://pichak.net/chat